Zakaj nam zaupajo?

Varno - vedno z vami!

Na našega gosta ne pozabimo takoj, ko je rezervacija končana, temveč smo z njim ves čas njegovega letovanja.

V času letovanja ali potovanja smo dostopni na dežurni mobilni številki 031 606 608, tudi (in predvsem) ob vikendih in v večernih urah.

Prav tako našo strast do Jadrana uspešno širimo že skoraj desetletje in vsako leto malo zrastemo - kar je dokaz, da nas imajo stranke rade in da širijo dober glas o nas.

1. BISERI JADRANA “15.000 EUR GARANCIJE”

Pri Biserih Jadrana vlagamo v zaupanje in varnost naših strank.

Ko pri Biserih Jadrana poravnate plačilo za dopust, se lahko zanesete, da Vaša rezervirana vila oziroma apartma, pripravljen na Vaš prihod. Apartma se nahaja v enakem stanju in je opremljen z vsemi detajli, kot je navedeno na naši spletni strani. Za to jamčimo z garancijo v višini 15.000 EUR.

Biseri Jadrana
povrnejo svojim gostom zgoraj navedeno vsoto (do 15.000 EUR) za že sklenjene rezervacije v sledečih primerih:

(a) apartma se ne usklajuje z opisom materialne opremljenosti (slednje ne vključuje težave z nečistočo, razlike glede same infrastrukture ali začasne pomanjkljivosti)

(b) gost nima dostopa do apartmaja (po večih poskusih, v katerih je skušal doseči lastnika) 

V kolikor bi prišlo do morebitnih težav pri prijavi v apartma (check-in), Vas prosimo, da nam to v čim krajšem možnem času sporočite, vendar preden se vselite v apartma. 

Ves čas Vam stoji ob strani Vaš osebni pomočnik, pri katerem ste opravili rezervacijo. Pošljite nam elektronsko pošto na elektronski naslov info@biseri-jadrana.si ali pa nas neposredno pokličete na mobilno številko +386 31 606608.

V primeru, da tega ne boste storili, domnevamo, da apartma odgovarja Vašim zahtevam. 

Garancija ne pokriva škode, katera nastane izven našega nadzora kot npr. naravne nesreče, tatvina, fizične poškodbe ali kriminalna aktivnost. Poleg tega ne jamčimo za povrnitev stroškov kot so npr. avionski leti, rent-a-car, alternativne nastanitve ali izgube posledično povezane s potovanjem. 

Garancija pokriva stroške v višini prispevka za apartma kot je razvidno iz računa, ki je s strani našega podjetja naslovljen na gosta (do višine 15.000 EUR).

2. PREDPLAČILA IN ZAVAROVANJE ZA VSA PLAČILA 

Nekateri ljudje so navajeni ob rezervaciji plačati le polog, preostali znesek pa poravnati ob prihodu na destinacijo. Taka praksa je običajna le, če rezervirate letovanje direktno pri zasebniku (lastnik hiše, ponavadi Hrvaški državljan), ki ne deluje kot podjetje.

V našem primeru, kjer rezervirate počitnice z družbo, ki deluje kot posrednik in ima Licenco Gospodarske zbornice v Sloveniji s predpisi EU, smo dolžni dobiti 100% predplačilo od gosta, da lahko izdamo potni voucher.

Ta dokument, ki ga pošljemo našim strankam po elektronski pošti in po običajni pošti na njihov domači naslov, potrjuje, da je gost plačal celotni znesek za dopust, in s tem dokumentom je upravičen do ključev svoje počitniške hiške.

Mnogi gostje imajo ta način rezervacije dopusta na Hrvaškem raje, saj je njihov denar na varnem pri podjetju (vsako tako podjetje v EU pa mora za pridobitev licence imeti po zakonu sklenjenjo zavarovanje za primer insolventnosti, ki jamči za 100% gostovega vplačanega denarja, če bi podjetje v vmesnem času propadlo).

Na ta način je gostov denar varen, pa še potovati jim ni treba s kupom gotovine v žepu skozi celo Hrvaško in potem cel čas letovanja razmišljati o njem.

Poleg tega je integriteta naša najpomembnejša vrednota.

Naredili bomo vse za našo stranko in izpolnili vsako našo obljubo - brez kompromisov ali izgovorov! Četudi naredimo napako, jo priznamo in takoj sprejmemo korake, da zadevo popravimo. Nismo popolni, vendar poskrbimo, da je vaš dopust kar se da popoln.

3. NAJEMNA POGODBA

Se sprašujete ali morate podpisati najemno pogodbo v fizični obliki? Odgovor se glasi ne. 

Kadar rezervirate svoj dopust pri Biserih Jadrana, so Vam vse potrebne informacije glede najemne pogodbe na voljo na spletni strani in seveda preko neposredne korespondence preko elektronske pošte. Tako si prihranite potrebo po podpisu najemne pogodbe v fizični obliki. S predložitvijo Vašega predplačila, samodejno potrjujete, da soglašate s poslovnimi pogoji Biserov Jadrana in standardizirano najemno pogodbo lastnika nastanitvenega objekta. 

4. KAJ SE ZGODI, ČE MORATE SVOJ DOPUST ODPOVEDATI? 

30% predplačila od celotnega zneska, katero je skladno z našimi poslovnimi pogoji, ni mogoče povrniti. 

Če se odpovedi Vašega dopusta ne morete izogniti in bi le-tega raje popolnoma odpovedali/prestavili, bomo poskusili najti drugega gosta za Vaš termin. In, če smo pri tem uspešni, Vam bomo povrnili znesel predplačila ali prestavili Vaš dopust na kasnejši datum. 

Te ukrepe sprejemamo, ker želim našim strankam v zgoraj omenjenem primeru, čim bolj pomagati. Tudi, če ne moremo 100% zagotoviti, da bomo pri tem poželi uspeh, poskušamo storiti vse kar je v naših močeh, da bi gostom v dani situaciji pomagali. 

Obstaja tudi možnost, da Vaš počitniški termin prevzame kakšen sorodnik ali prijatelj. Tako vidite, da Vam prihajamo naproti z vsemi možnimi alternativnimi rešitvami. 

Če želite biti 100% zavarovani, Vam ponujamo tudi zavarovanje v primeru odpovedi dopusta, katero ponujamo v sodelovanju z našo zavarovalno družbo.

Slednje znaša samo 6,5% od celotnega zneska dopusta in jo lahko po Vaši želji dodatno plačate ob pologu 30% predplačila. 

Zgoraj omenjeno zavarovanje v primeru odpovedi dopusta ne krije razlogov kot je npr. morebitna službena zahteva s strani Vašega delodajalca. Krije pa seveda razloge kot so npr. smrt v družini, bolezen, sodni poziv ali obvezen nastop služenja vojaškega roka. 

Praviloma je takšno zavarovanje priporočljivo  predvsem za družine z manjšimi otroci.

Kaj lahko pričakujete od naše entuzijatične storitve?