za lastnike

Oblike sodelovanja

Obstajajo trije modeli sodelovanja.

Običajno začnemo s prvim opisanim, postopoma prehajamo v drugega ter včasih pridemo celo do tretjega.

Redko bomo preskočili prvega in še redkeje bomo prispeli do tretjega. Vendar smo zadovoljni z vsakim izmed njih, prav tako zadovoljni so tudi naši dragi lastniki.

Vprašajte jih.

“On request”

...kot ljudje radi rečejo.

Z vašimi rezervacijami upravljate sami, mi vas pokličemo, ali še raje, vam napišemo e-mail ali sms sporočilo, glede opcije ali rezervacije za našo stranko.

Cenimo vaš hiter odgovor, kot puščavski človek ceni vodo.

Ne pozabite, eden izmed naših standardov pri storitvah za stranke je hiter odgovor.

In radi se hvalimo s tem...

“Fixed lease”

... je opredeljen kot letna vsota denarja -pavšalno .

V tem primeru je tveganje, ali bo dovolj rezervacij ter ali bodo vse kapacitete zapolnjene, na naši strani in vi dobite svoj zagotovljen letni dohodek.


Običajno izvedemo plačilo v 6-ih letnih obrokih, nekateri lastniki imajo raje da v 12-ih.

Vaše delo je usmerjeno v gosta in na to, da se na počitnicah počutijo posebno (vemo, da smo to že povedali, saj si želimo da popolno razumete naše standarde).

Večina lastnikov v tem modelu sodelovanja, bodisi živi izven mesta ali pa so zaposleni podjetniki, delijo srečo na drugih področjih življenja.

Zato raje prepustijo vodenje svoje hiše profesionalcem – nam.

Wooo hooo , čestitke!

Na tej stopnji ste si pridobili svojo operativno svobodo in vaš dom je dobil naziv "Upravljalec Biseri Jadrana ". 

Organiziramo čiščenje, plačamo račune, poskrbimo za davčno napoved.  Uporabite naše standarde, imejte nas za upravljavca in ponudite našim gostom najvišjo raven počitnic.

“Buy-out”

Včasih se lastniki navdušijo nad drugimi ustvarjalnimi projekti in izgubijo zanimanje za oddajo hiše ali pa potrebujejo le denarni prispevek za novo idejo.

V tem primeru se pogajamo za pošteno ceno in kupimo vašo hišo.

Obljubimo, da jo bomo imeli radi ter, da bomo skrbeli za njo, tako kot ste to počeli vi ter še naprej izvajali svoje poslanstvo – osrečevali naše goste.

Osrečevanje naših gostov bogati naša življenja.

Ampak vseeno smo enako izpolnjeni, ko nam lastnik reče: "Hvala vam za čudovito timsko delo!"

Veselimo se srečanja z vami. Pišite nam ali pa pokličiteTanjo Gutenmorgen (tanja@biseri-jadrana.si).

Ona rada vadi dalmatinsko narečje! :)

Kaj lahko pričakujete od naše entuzijatične storitve?