Obstajajo trije modeli sodelovanja.
Običajno začnemo s prvim opisanim, postopoma prehajamo v drugega ter včasih pridemo celo do tretjega.
Redko bomo preskočili prvega in še redkeje bomo prispeli do tretjega. Vendar smo zadovoljni z vsakim izmed njih, prav tako zadovoljni so tudi naši dragi lastniki.
Vprašajte jih.
...kot ljudje radi rečejo.
Z vašimi rezervacijami upravljate sami, mi vas pokličemo, ali še raje, vam napišemo e-mail ali sms sporočilo, glede opcije ali rezervacije za našo stranko.
Cenimo vaš hiter odgovor, kot puščavski človek ceni vodo.
Ne pozabite, eden izmed naših standardov pri storitvah za stranke je hiter odgovor.
In radi se hvalimo s tem...
... je opredeljen kot letna vsota denarja -pavšalno .
V tem primeru je tveganje, ali bo dovolj rezervacij ter ali bodo vse kapacitete zapolnjene, na naši strani in vi dobite svoj zagotovljen letni dohodek.
Običajno izvedemo plačilo v 6-ih letnih obrokih, nekateri lastniki imajo raje da v 12-ih.
Vaše delo je usmerjeno v gosta in na to, da se na počitnicah počutijo posebno (vemo, da smo to že povedali, saj si želimo da popolno razumete naše standarde).
Večina lastnikov v tem modelu sodelovanja, bodisi živi izven mesta ali pa so zaposleni podjetniki, delijo srečo na drugih področjih življenja.
Zato raje prepustijo vodenje svoje hiše profesionalcem – nam.
Wooo hooo , čestitke!
Na tej stopnji ste si pridobili svojo operativno svobodo in vaš dom je dobil naziv "Upravljalec Biseri Jadrana ".
Organiziramo čiščenje, plačamo račune, poskrbimo za davčno napoved. Uporabite naše standarde, imejte nas za upravljavca in ponudite našim gostom najvišjo raven počitnic.
Včasih se lastniki navdušijo nad drugimi ustvarjalnimi projekti in izgubijo zanimanje za oddajo hiše ali pa potrebujejo le denarni prispevek za novo idejo.
V tem primeru se pogajamo za pošteno ceno in kupimo vašo hišo.
Obljubimo, da jo bomo imeli radi ter, da bomo skrbeli za njo, tako kot ste to počeli vi ter še naprej izvajali svoje poslanstvo – osrečevali naše goste.
Ampak vseeno smo enako izpolnjeni, ko nam lastnik reče: "Hvala vam za čudovito timsko delo!"
Veselimo se srečanja z vami. Pišite nam ali pa pokličiteTanjo Gutenmorgen (tanja@biseri-jadrana.si).
Ona rada vadi dalmatinsko narečje! :)
Vse te lepe apartmaje in vile ob morju smo osebno doživeli, tam prespali in spoznali lastnike - ter se zaljubili v te lokacije! Zato ponudbe ni veliko, ker morajo apartmaji, četudi so na vrhunski lokaciji tik ob morju, izpolnjevati stroge kriterije. Vključitev v naš izbor lastniki vil ne morejo kupiti. Ker jih tako dobro poznamo, vam lahko iz prve roke podajamo naše osebne izkušnje, kar zmanjšuje možnost, da boste ob prihodu razočarani, na minimum.
Cel čas letovanja smo za vas dosegljivi na dežurni mobilni telefonski številki. Ko zgrešite trajekt, potrebujete zdravnika ali samo informacijo, kje se v Korčuli dobro je, smo za vas dosegljivi in vam vedno pomagamo, tudi ob vikendih ali večernih urah. Za nas niste samo številka. Zavestno smo se odločili, da ostanemo "majhni" in butični, zato da se lahko posvetimo izjemnemu odnosu do stranke.
Naši standardi za izbor hišk so zelo visoki. čez 95% vsega, kar se ponuja kot aartmaji na Hrvaškem, nas ne zanima. Od ostalih 5%, ki se jih odločimo obiskati, jih pa čez 70% pade na testu, ko jih obiščemo (čistoča, lastniki brez pravega odnosa, slaba kanalizacija, slabo vzdrževanje sicer lepega objekta, itd....). Nekatere slike so tako zavajujoče, da ob prihodu tja niti ne prespimo! Zato je to, kar tukaj ponujamo, res crème de la crème od namestitve na Jadranu.
Poleg apartmajev z dušo in vil z bazenom vam organiziramo najem čolna, privez za čoln v mestu letovanja, prevoz iz letališča do vile, podamo napotke o tem, katera konoba je najboljša v mestu ter kje je najbližji pediater ali veterinar. Prav tako vam svetujemo glede voznega reda trajektov in vam podamo priporočilo, kateri let morate rezervirati, da še ujamete zadnji trajekt na otok. Na Hrvaškem preživimo vsaj 4-5 mesecev vsako leto, zato vemo, kaj govorimo.
Naši napotki niso standardne turistične floskule. Skoraj vsaka informacija se začne s stavkom: "Ko sem bila jaz tam...". Kar vam povemo, 100% drži. Sovražimo olepševanja in zavajanja. Če vam je neznansko všeč nek apartma tik ob morju s skalnato plažo, imate pa majhnega otroka, vam bomo takoj povedali, da ta apartma ni najboljša izbira za družino s tako majhnim otročkom.
Preberite več