pogosta vprašanja

1. Kakšen je postopek rezervacije in kako izvedem plačilo?

Najprej izberite svojo vilo ali apartma, nato nam pošljite obrazec s povpraševanjem za prost termin ali nas pokličete na telefonsko številko 031 606 608 (delovni čas od pon-sob od 9.-19.ure).

Lahko nam po elektronski pošti (info@biseri-jadrana.si) napišete okvirne želje in mi vam bomo glede na napisano predlagali določeno vilo, apartma ali butični hotel.

Ko dobite naš odgovor, da je želena vila (ali apartma) prosta in nam potrdite, da bi radi opravili rezervacijo, vam po elektronki pošti pošljemo predračun za najem apartmaja/vile (v pdf obliki).

Akontacijo, t.j. 30% predračuna, je potrebno vplačati naslednji dan, da si zagotovite želeni termin.

Plačilo akontacije lahko izvršite na banki, pošti ali preko elektronskega bančništva. Po plačilu akontacije po e-mailu v pdf obliki prejmete "Potrdilo o rezervaciji in o vplačilu akontacije".

Ostalih 70% predračuna je treba poravnati 31 dni pred začetkom letovanja, na kar vas bomo dodatno spomnili z elekotrnskim sporočilom. Po plačilu zadnjega dela predračuna vam bomo poslali Voucher (potrdilo o celotnem plačilu in rezervaciji) z vsemi kontaktnimi podatki o gostiteljih ter natančna navodila, kako prispeti do vile/apartmaja.

RIZIKO ODPOVEDI

V naši ponudbi imamo tudi zavarovanje rizika odpovedi letovanja. To zavarovanje izvajamo v sodelovanju z zavarovalnico Triglav, kjer v primeru, da ste zaradi upravnega ali sodnega postopka zadržani ali pred potovanjem nekdo v družini zboli in zaradi tega ne morete na pot (tudi če je to tisti dan, ko bi morali priti v apartma), dobite od predložitvi zdravniškega potrdila povrnjen celotni vplačani znesek letovanja.

Za to zavarovanje se ponavadi odločajo družine z majhnimi otroci, ki so še posebej nepredvidljivi glede teh stvari. Premija za zavarovanje znaša 6% od zneska najema apartmaja poravnate pa jo istočasno z vplačilom akontacije (kasneje tega ni več možno skleniti)

Na možnost sklenitve tega zavarovanja boste opozorjeni s strani vaše osebne asistentke za načrtovanje letovanja, in če bi to želeli, nam to sporočite z odgovorom na naš e-mail. V tem primeru poravnate premijo zavarovanja rizika odpovedi skupaj z akontacijo (varščino).

V primeru odpovedi potovanja, kjer bi uveljavljali zavarovanje rizika odpovedi, veljajo odpovedni pogoji zavarovalnice Triglav, ki si jih lahko ogledate na sledeči povezavi.

2. Ali lahko račun poravnam s kartico?

To zaenkrat še ni možno, je pa v pripravi. O uvedbi kartic kot plačilno sredstvo vas bomo obvestili z e-novicami in objavo na spletni strani.

3. Ali dobim kakšno potrdilo o rezervirani vili/apartmaju?

Seveda.

Dobili boste dve potrdili. Prvo, ko vplačate akontacijo (30%), prejmete v pdf obliki po elektronski pošti. To potrdilo vsebuje zagotovilo, da ste vplačali akontacijo in da je želeni termin rezerviran za vas.

Drugo potrdilo prejmete prav tako po elektronski pošti v pdf obliki in v fizični obliki po pošti, in sicer po vplačilu preostalih 70% računa za najem, t.j. 31 dni pred potovanjem v primeru vile. To drugo potrdilo se imenuje Voucher.

Le-to je dokazilo o celotnem plačilu ter vsebuje tudi kontaktne podatke o gostitelju in točen naslov vile/apartmaja.

4. Kaj je Voucher?

Voucher je dokument, ki potrjuje, da ste v celoti plačali namestitev v določeni vili/apartmaju. Ko vplačate zadnji del zneska za najem (70 % računa, 30 dni pred odhodom), ga dobite po e-pošti v PDF obliki.

Voucher nato natisnete in predložite gostiteljem ob prihodu v vilo/apartma skupaj z vašimi osebnimi dokumenti (za prijavo na lokalni turistični organizaciji). Dokumente vam gostitelji vrnejo po opravljeni prijavi, ponavadi v 2-3h dneh po prihodu oz. po dogovoru.

5. Ali so potrebna kakšna doplačila na licu mesta?

Ne.

Celo turistična taksa je že obračunana na predračunu, ki ga prejmete po e-mailu (znaša dodatno k ceni najema 1€/osebo na dan), zato ob prihodu v vilo/apartma niso potrebna nikakršna doplačila.

V primeru najema vile, je ob prihodu potrebno predložiti kavcijo v višini 300 € - 500 € (odvisno od vile), ki jo ob odhodu dobite nazaj (ob predpostavki, da ni bilo povzročene škode).

6. Ali moramo s seboj vzeti brisače in posteljnino?

Ne.

Vsi naši apartmaji in vile imajo brisače in posteljnino, zato vam tega ni treba nositi.

S seboj prinesite le brisače za na plažo.

7. Ali lahko dobim tel.št. gostiteljev, da jih pokličem v primeru, da vile ne najdemo?

Seveda.

Telefonska štavilka gostiteljev je napisana v Voucher-ju, ki ga prejmete po plačilu celotnega zneska najema.

Vedno pa lahko pokličete tudi nas v Biserih Jadrana (Tanja in ostali svetovalci...), saj tudi mi poznamo pot do naših vil in apartmajev.

8. Koliko denarja dobimo povrnjeno v primeru odpovedi, če imamo sklenjen riziko odpovedi?

Če želite biti 100% zavarovani, priporočamo, da ob rezervaciji  sklenete zavarovanje rizika odpovedi.

Premija za to zavarovanje znaša 6,5% od celotnega zneska najema in vam omogoča, da v primeru bolezni ali višje sile, dobite povrnjen celoten vplačan znesek, ne glede na to, kdaj odpoveste letovanje (lahko celo isti dan, ko bi morali odpotovati).

Višja sila pomeni tudi smrt v ožji družini ter sodni ali vojaški poziv, ne pokriva pa recimo razloge kot so službene obveznosti.

Premijo za zavaorvanje poravnate skupaj s 30% vplačilom za rezervacijo. Ob rezervaciji in vplačilu rizika odpovedi je potrebno sporočiti imena, priimke, rojstne datume in naslove vseh oseb, ki bodo letovale.

Tako v primeru, da kdor koli od oseb, navedenih na polici, zboli, lahko odpoveste letovanje in dobite povrnjen celotnen vplačan znesek za najem.

To zavarovanje še posebej priporočamo družinam z majhnimi otroci, saj so le-ti najbolj nepredvidljivi glede bolezni.

Zavarovanje rizika odpovedi izvajamo v sodelovanju z Zavarovalnico Triglav, v primeru odpovedi pa od vas pridobimo vse potrebne dokumente in vodimo postopek v vašem imenu. To pomeni, da se vam ni treba ukvarjati s celotnim administrativnim postopkom, temveč vse to za vas uredimo mi.

9. Zakaj moram ob prihodu gostiteljem izročiti naše osebne dokumente? Kdaj jih dobimo nazaj?

Ob prihodu je potrebno izvesti postopek registracije pri lokalni turistični organizaciji, ki za vsakega turista računa turistično takso (v povprečju znaša 1€/dan po osebi, otroci mlajši od 12 let brezplačno - to ste ob rezervaciji že plačali in se vam ob prihodu s tem ni treba obremenjevati).

Gostitelj to opravi v vašem imenu, saj vas lahko kot gostujočega turista prijavi samo lastnik vile ali apartmaja.

Gostitelj prijavo opravi v 2-3eh dneh od vašega prihoda, in vam nato vrne vaše dokumente.

Ob tem vam včasih da tudi potrdilo, da ste prijavljeni (to potrebujete v primeru, da vas v času vašega letovanja ustavijo policisti na cesti, ali pa lahko to od vas zahtevajo na meji, kot dokaz, da niste v njihovi državi prebivali "na črno"). Če tega potrdila nimate, lahko tudi poveste, pri komu ste letovali, in policija lahko to preveri v računalnikih, da ste bili prijavljeni. Torej tega potrdila praktično ne potrebujete.

Če osebne dokumente potrebujete že prej (zaradi kakega izleta ali najema čolna), gostitelju to povejte, in prijavo bo organiziral tako, da vam vaše dokumente čim prej vrne.

10. Kaj to pomeni, da ste za nas dosegljivi 24 ur na dan, tudi v času našega letovanja?

To pomeni, da nas lahko kadarkoli pokličete ali nam pišete na mobilno telefonsko številko, kadar potrebujete pomoč ali informacijo.

Recimo: stopili ste na ježka, in želite izvedeti, kje je zdravnik oz. ambulanta. Gostitelja ne morete najti, da bi ga vprašali, zato pa lahko pokličete nas ali nam pošljete sms.

Mi bomo vašo željo/vprašanje prioritetno obravnavali in takoj krenili v akcijo, da vam sporočimo odgovor v najkrajšem možnem času.

Drugi primer: Radi bi imeli nove brisače že kak dan prej, kot je normalno menjava, pa se vam ne ljubi iskati gostitelje ali vam jih je nerodno prositi za nekaj izrednega. V tem primeru nam samo pošljete sms, in ob vrnitvi s plaže vas bodo nove brisače že čakale v apartmaju.

Radi poskrbimo za vas in vaše želje, zato nam kar pišite!

11. Zakaj imate tako malo vil in apartmajev v ponudbi?

Prav vsako vilo in apartma osebno preizkusimo. Na leto preizkusimo nekje od 15 - 25 vil na leto, vendar ponavadi samo nekoliko njih pride v poštev za Bisere Jadrana, zato se ponudba tako počasi veča.

Vsako vilo in apartma do potankosti poznamo. Tako natančno, da nas lahko vprašate celo to, ali ima določena apartma zaščito za električne vtičnice za majhne otroke in ali je v kuhinji cedilo za špagete.

Ker vam želimo nuditi 100% natančno informacijo, ko izbirate vašo hišico ob morju za težko pričakovanu dopust, imamo tak način izbire vil in apartmajev, da jih sami najprej osebno preizkusimo, in samo če izpolnjujejo naše stroge kriterije, jih objavimo na spletni strani Biserov Jadrana (upoštevamo ambient, čistočo, opremo, plaže, prijaznost gostiteljev in druge posebne lastnosti).

Ker je fizično nemogoče, da bi jih preizkusili 700 na leto, pa še takrat bi jih (zaradi naših zahtevnih kriterijev) v poštev prišlo samo 70, jih je na spletni strani tako malo.

Smo zelo natančni, pikolovski in zahtevni, ko se odločamo, ali določena vila izpolnjuje kriterije, da bi se uvrstila v jagodni izbor Biserov Jadrana. Selekcijo opravljajo Tanja, Damir in Tjaša.

Tanja je zelo zahtevna in izbirčna, ter vedno presoja apartma s stališča, ali bi svoj edini poletni dopust preživela v tej vili. Ni dovolj, da je vila samo O.K., mora biti nekaj posebnega.

Mora biti nakaj, kar nudi občutek posebnosti, občutek, da je to pravi raj za uživanje in razvajanje.

Ni nujno, da je apartma zelo drag in ekskluziven, mora pa imeti nekaj, nad čimer se človek lahko navduši - čaroben pogled na morje iz balkona, ljubka romantična oprema, napovprečno zabavni in ustrežljivi gostitelji ali sanjska plaža v neposredni bližini.

Tjaša pa je po drugi strani veliko bolj racionalna in apartma presoja z drugega stališča, saj ima posebej razvito oko za pomanjkljivosti. Opazi tudi to, da so fuge v kopalnici površno narejene.

Vsi pa smo zelo alergični na to, če čistoča ni na najvišjem nivoju.

Tako se tandemsko trudimo in pospešeno iščemo ter testiramo vile in apartmaje - zato da bi vam vsako leto lahko ponudili več preverjenih biserčkov!

Naslednja osvežitev ponudbe (nove vile in apartmaji!) bo že objavljene do meseca januarju - takrat je tudi čas, da začnete razmišljati o vaših poletnih počitnicah in si čimpreje zagotovite želeni termin!

12. Nisem še slišal/a za Bisere Jadrana. Je to nekaj novega? Kako vem, da ste zanesljivi?

Podjetje Biseri Jadrana obstaja že od leta 2005. Za nas še niste slišali zato, ker se ne oglašujemo v vseh mogočih medijih in ne ponujamo paketov masovnega turizma. Ponujamo izključno butični turizem, zato ponudba ni primerna za vse ljudi.

Primerna je samo za tiste, ki so bolj zahtevni, več pričakujejo, znajo uživati in neradi tvegajo pri izbiri vile ali apartmaja za svoj dopust.

Zato za Bisere Jadrana ljudje večinoma slišijo od svojih prijateljev ali sorodnikov, ki so že letovali z nami.

Vašo varnost dodatno potrjuje dejstvo, da smo leta 2009 pridobili uradno licenco za turistično agencijo in se tako vpisali v slovenski register turističnih agencij, nadzorovanih s strani Gospodarske Zbornice Slovenije (št. licence: 10855/1).

Vsaki stranki se posvetimo, jo natančno poslušamo, ji svetujemo, nudimo veliko informacij, ji pomagamo pri odločitvi in priskrbimo za vse potrebno, da lahko sprejme kvalitetno odločitev, nad katero bo navdušen tako zakonski partner, kot tudi otroci.

Za vsako našo stranko skrbimo, kot bi skrebeli za najboljšega prijatelja.

Radi pomagamo.

Že takoj od prvega kontakta dalje naredimo vse, da upravičimo vaše zaupanje, ki ga izrazite z vašim povpraševanjem in rezervacijo.

O dobrih in malo slabših izkušnjah, ki so jih naši gostje že imeli z našo agencijo, pa lahko preberete na zavihku mnjenja gostov in tako izveste, kaj si o letovanju z nami mislijo naši redni gostje. Prav tako o naši agenciji pišejo na številnih forumih, zato le malo prebrskajte, da si utrdite vaše zaupanje.

Dodatno pa o naši kredibilnosti priča tudi dejstvo, da z nami sodeluje največja slovenska zavarovalnica, Zavarovalnica Triglav (v sodelovanju z njimi nudimo zavarovanje rizika odpovedi letovanja), ki je znana po tem, da dobro preveri svoje potencialne poslovne partnerje, predno z njimi sklene partnersko pogodbo.

Še niste prepičani? :-) Pošljite nam enostavno vaše povpraševanje. pokličite nas na telefon ali se oglasite pri nas na čaju - veseli vas bomo!

13. Zakaj bi letoval/a na Jadranu? Kaj mislite s tem, da "letujemo zeleno"?

Tukaj ni toliko pomemben naš čustveni odgovor, da je Jadran čudovit in najlepši kraj na svetu.

Ne, pojasnili vam bomo objektivni pogled na to, kako z letovanjem na Jadranu prispevate k temu, da ščitite naravo pred nepotrebnim onesnaženjem in »letujete zeleno«.

Vedno več naših strank je okoljsko ozaveščenih; zavedajo se, da z vsakim potovanjem na bolj oddaljene lokacije, kjer je potreben letalski prevoz, povzročijo zelo velik CO2 odtis (Carbon footprint).

Mednarnodni strokovnjaki iz področja okoljevarstva in podnebnih razmer ugotavljajo, da je področje turizma zelo močno prispeva k onesneževanju okolja, predvsem z vidika velikih hotelskih kompleksov in letelskih prevozov.

Ker so ugotovili, da bi lahko na tem področju naredili velike izboljšave, so ustanovili posebne oddelke, ki si bodo prizadevali za zmanjšanje toplogrednih emisij predvsem s svojim »zelenim« pristopom – pozivanje ljudi, da letujejo v bližnjih krajih in se obnašajo varčno pri uporabi pitne vode in brisač v hotelih/apartmajih.

Tukaj se destinacije Biserov Jadrana razlikujejo od Grčije, Turčije in eksotičnih držav – počitnice v naših izbranih apartmajih in vilah so vpete v lokalni prostor in omogočajo pristne stike z domačini.

Poleg tega ne obremenjujejo okolja tako kot kakšne bolj oddaljene, morda tudi cenejše počitnice, na katere se odpravite z letalom.

Naše stranke ljubijo naravo in zato po vožnji z avtomobilom, ki sicer prav tako onesnažuje okolje (vendar manj kot letalo), komaj čakajo, da pridejo v svojo vilo ob Jadranskem morju in se nato do lokalne tržnice zapeljejo s kolesom, skirojem ali celo vozilom »moje noge«. :-)

14. Kako najhitreje prispem na otok Korčulo?

Razmišljate o dopustu na zelenem otoku Korčula? Otok Korčula je bližje, kot si mislite.

Tukaj vam bomo podrobno razližili, kako najhitreje in kako najceneje prispete na Korčulo.

Najhitrejša pot do Korčule

Z direktno povezavo trajekta iz Splita, ki vozi samo 2,5 h do Vela Luke (otok Korčula), ste lahko na Korčuli že v 8-ih urah.

Če se iz Slovenije odpravite proti Splitu, in se vozite samo po avotcesti (cena za cestnino v eno smer je ca. 20 €), ste v 4-5-ih urah že v pristanišču Split. Tam se vkrcate na trajekt, ki vozi 2 x dnevno (ob 10h in ob 17h v sezoni).

Trajekt je dovolj velik, da se vedno vkrcajo vsa vozila, ki so v vrsti, zato ni strahu, da bi ostali brez prevoza. Vseeno je priporočljivo, da ste tam vsaj 2 h prej, da v miru kupite vozovnicoi (cena za 1 avto in 2 odrasli osebi je ca. 70 € v eno smer), nato pa lahko spijete še kavico na splitski rivi in občudujete mogočne bele ladje z napisom Jadrolinija.

Tam se namreč prvič zaveste - na morju sem! Dopust se začenja ...! Najkasneje takrat me oblije prvi val sreče, saj se zavem, da sem v Splitu, na rivi z mojim najljubšim stisnenjim pomarančnim sokom in odličnim kapučinom, ter da se bo dopust vsak čas začel!

Ta trajekt je torej najboljša in najhitrejša možnost, če se odpravljate na otok Korčula. Če ste namenjeni v Velo Luko, ste takoj po pristanku (slabe 3 h vožnje) že na cilju.

Če pa ste namenjeni v mesto Korčula ali Lumbardo, mesto z dvema znamenitima peščenima plažama, potem potrebujete še 40 minut vožnje po čisto novi cesti, ki so jo zgradili leta 2010. Pravi užitek!

Ta možnost je praktična tudi zato, ker lahko na trajektu počivate, se sprehodite po sončni palubi, z otroci opazujete galebe, ki letijo za trajektom ter občudujete okoliške otoke in bele valove, ki jih za sabo pušča mogočni trajekt.

Tisti, ki potrebujete počitek pa se lahko udobno namestite v klimatizirani kabini, spijete osvežilno limonado ali krepčilno kavo, pojeste sladoled in preberete časopis Slobodno Dalmacijo, da vidite, kaj se trenutno aktualnega dogaja v kraju vašega dopusta.

Najcenejša pot do Korčule

Če pa se radi vozite, in se vam ne mudi na cilj, pa vam priporočamo cenejšo možnost.

Peljete se mimo Splita še naprej do Makarske, kjer se kmalu konča avtocesta (cestnina znaša ca. 22 €).

Od tam imate še ca. 1 uro vožnje do Stona, mimo rodovitne doline reke Neretve, kjer domačini ob cesti prodajajo sveže sadje, lubenice, nektarine, banane, domač med in ostale domače dobrote.

Tu si lahko takoj naredite zalogo sadja, ki ga potrebujete za prva dva dni. V Stonu se obvezno ustavite na kosilu, v restavraciji Villa Koruna, kjer imajo odlično morsko hrano, predvsem pa so znani po školjkah ostrigah in slovijo po najboljši črni rižoti!

Po odličnem kosilu se odpravite naprej po polotoku Pelješcu do Orebiča (ca. 1 ura vožnje), kjer se vkrcate na kratek trajekt do Korčule, ki pelje vsake pol ure, vožnja pa traja samo 20 minut. Cena vozovnice za 1 avto in 2 odrasli osebi je ca 13 €.

Tako boste za potovanje porabili ca. 10 ur, vmes pa se boste še pošteno najedli.

Ta pot je cenejša za 40 € v eno smer, če jo primerjamo z zgornjo, in ta znesek lahko seveda takoj investirate v odlično kosilo v Malem Stonu :-)

15. Kdaj naj se odpravimo na pot, naj vozimo ponoči?

Večina apartmajev iz naše ponudbe je načeloma vseljivih po 14. uri (vile po 16. uri), tako da jutranji prihod odsvetujemo, saj ne naredi prav veliko, ker morate do 14 h (v vročini in neprespani) čakati nekje zunaj (plaža, konoba). V vožnji ponoči pa so pomanjkljivosti sledeče:

- ponoči ste zaspani ter utrujeni in je zato veliko večja verjetnost je, da zaspite za volanom in povzročite nesrečo (vsakdo sicer misli, da se njemu to ne more zgoditi, vendar zakaj bi se izpostavljali?). Smo na žalost že imeli to situacijo pri naših gostih…:(
 
- Na destinacijo pridete sicer v dopoldanskih urah, samo vam to ne pomaga veliko – želite se namestiti v apartma/vilo, ki pa ni skoraj nikoli gotov/a pred 14. uro. Vi pa ste zaspani, utrujeni od nočne vožnje, vroče vam je (ker je poletje in sonce pripeka), nimate se kam dati… Potem pa ko končno pridete v apartma, ste tako utrujeni, da ste v dilemi, ali bi malo prilegli in odspali (ker je nehumano da ste budni toliko časa), ali bi šli na plažo. In tako v najlepšem delu dneva, popoldnevu, vi morate ali odspati (notri) ali pa se na plaži mučiti in biti budni. In potem so ljudje napeti, nerazpoloženi, nenaspani, razdražljivi in je v bistvu cel prvi dan čisto brez veze.

- Zvečer namesto da bi uživali v večeru in kozarcu vina na balkonu, ste tako utrujeni, da samo padete v posteljo. Skratka, da povzamem, če bi narava mislila, da je za človeka dobro, da je operativen ponoči, potem ne bi delala takega ritma dan-noč :)

Predlagam, da recimo ob 5 h štartate na pot, da ste še vedno zgodnji, ampak da pred tem odspite vsaj 6 ur, ker ste potem čili, spočiti, zadovoljni in pripravljeni na dolgo pot, na kateri lahko tudi uživate, ne pa da se cel čas "filate" z redbull-i in držite veke komaj narazen :)

Samo naše skromno mnenje po dolgoletnih izkušnjah in 10-20 –imi potovanji/leto v Dalmacijo :)

16. Katero šolo srfanja priporočate v Vignju?

- Water donkey, kjer uči Aleš (Slovenec) in cel kup njegovih sodelavcev, uradnji jezik tam je slovenščina :) Ponavadi so kar zasedeni in na termin čakaš kot »zmešan«, pomaga pa, če rezervirate vnaprej in vplačate 30% akontacije (direktno pri njih), potem imate zagotovljen termin. Če si tam na plaži, in pogosteje pozdraviš »šefico«, Renato (mlada punca, Aleševa žena), dobiš prej kak termin ker kakšen šolar ne pride, ti pa si ravno tam in težiš že celo večnost  :), in gre bolj po tem domačem principu. Na momente simpatično, na momente človeka že malo živcira, da prosjačiš tam za tisti termin… :)

- Liberan šola, so tudi zelo mlada ekipa in po naših izkušnjah še malce bolj dostopni in prijazni, ustrežljivi, in precej bolj popustljivi ko vidijo, da si res želiš termina in ne misliš čakati (najdejo kakšno »luknjico« in te »vrinejo« notri). Čisto odvisno, kakšnega inštruktorja dobiš, če človeku pač ni všeč reče receptorki drugič, da bi želel imeti drugega. Tudi čisto ok, kot ekipa in šola.

- Mediterano šola, kjer pa uči mlad fant, ki je šele lani začel učiti, in ga lokalni ljudje zelo podpirajo, saj imajo doma finančne težave in fant pomaga tako, da poučuje surfanje. Simpatičen, zelo učen, kar se surfanja tiče, in edina res samo surferska šola v Vignju (ostali dve sta kajt-surf kombinacija).

Surf šole je najbolje rezervirati kar tam, na licu mesta.

17. S čim so opremljeni apartmaji oz. kaj lahko pričakujem v apartmaju?

V vseh apartmajih/vilah iz naše biserne ponudbe so toaletne brisače in posteljnina (brisače za na plažo je potrebno prinesti s seboj), kot tudi toaster in kavomat (kafetjera).  Vse kuhinje so opremljene v veri, da bi kuhanje potekalo čim bolj prijetno in domače. Ponve in vsa posoda je kakovostna, tako, da se hrana ne prijema.  Higienski pripomočki, kot so, WC papir in milo so dani samo za prve dni, za preostale dni si jih gostje priskrbijo sami.

Določeni objekti, ki so upravljani s strani Biserov Jadrana (apartmaji Bol, Sonce in Oaza) so opremljeni tudi z vrčkom za filtriranje vode Brita. Menjava vseh pripomočkov (wc papir, detergent za pomivanje posode, milo) in brisač, kot tudi čiščenje apartmaja, tam poteka vsak drugi dan (po predhodnem dogovoru lahko tudi vsak dan).

Vse lokacije, katerih upravitelji so Biseri Jadrana, so okolju prijazne in delujejo v koraku z njim (ekološko milo, detergent za pomivanje posode, mehčalec ter vsa čistila). Tam boste deležni kvalitete, katere je večina navajena doma. 

18. Ali lahko najamemo čoln ter kakšne so cene?

Seveda je najem čolna mogoč. Po želji vam lahko vse uredimo tudi mi.

Primernajema čolna na Korčuli, s katerimi imamo dobre izkušnje, izgleda tako

V primeru, da imate licenco za čoln lahko najamete močnejši čoln (motorni čoln s 25 KM, 40 KM, 100 KM ali celo 150 in 200 KM). Cena najema je cca. 130 €/dan (odvisno od tega, koliko je močen motor).

Na voljo je tudi najem manjšega ribiškega čolnička (4 do 6 KM), za katerega ne potrebujete licence.
Njihova cena pa znaša od 40-60 €/dan.

Približno enake cene so tudi na drugih otokih.


Kaj lahko pričakujete od naše entuzijatične storitve?