Na našega gosta ne pozabimo takoj, ko je rezervacija končana, temveč smo z njim ves čas njegovega letovanja.
V času letovanja ali potovanja smo dostopni na dežurni mobilni številki 031 606 608, tudi (in predvsem) ob vikendih in v večernih urah.
Prav tako našo strast do Jadrana uspešno širimo že skoraj desetletje in vsako leto malo zrastemo - kar je dokaz, da nas imajo stranke rade in da širijo dober glas o nas.
Pri Biserih Jadrana vlagamo v zaupanje in varnost naših strank.
Ko pri Biserih Jadrana poravnate plačilo za dopust, se lahko zanesete, da Vaša rezervirana vila oziroma apartma, pripravljen na Vaš prihod. Apartma se nahaja v enakem stanju in je opremljen z vsemi detajli, kot je navedeno na naši spletni strani. Za to jamčimo z garancijo v višini 15.000 EUR.
Biseri Jadrana povrnejo svojim gostom zgoraj navedeno vsoto (do 15.000 EUR) za že sklenjene rezervacije v sledečih primerih:
(a) apartma se ne usklajuje z opisom materialne opremljenosti (slednje ne vključuje težave z nečistočo, razlike glede same infrastrukture ali začasne pomanjkljivosti)
(b) gost nima dostopa do apartmaja (po večih poskusih, v katerih je skušal doseči lastnika)
V kolikor bi prišlo do morebitnih težav pri prijavi v apartma (check-in), Vas prosimo, da nam to v čim krajšem možnem času sporočite, vendar preden se vselite v apartma.
Ves čas Vam stoji ob strani Vaš osebni pomočnik, pri katerem ste opravili rezervacijo. Pošljite nam elektronsko pošto na elektronski naslov info@biseri-jadrana.si ali pa nas neposredno pokličete na mobilno številko +386 31 606608.
V primeru, da tega ne boste storili, domnevamo, da apartma odgovarja Vašim zahtevam.
Garancija ne pokriva škode, katera nastane izven našega nadzora kot npr. naravne nesreče, tatvina, fizične poškodbe ali kriminalna aktivnost. Poleg tega ne jamčimo za povrnitev stroškov kot so npr. avionski leti, rent-a-car, alternativne nastanitve ali izgube posledično povezane s potovanjem.
Garancija pokriva stroške v višini prispevka za apartma kot je razvidno iz računa, ki je s strani našega podjetja naslovljen na gosta (do višine 15.000 EUR).
Nekateri ljudje so navajeni ob rezervaciji plačati le polog, preostali znesek pa poravnati ob prihodu na destinacijo. Taka praksa je običajna le, če rezervirate letovanje direktno pri zasebniku (lastnik hiše, ponavadi Hrvaški državljan), ki ne deluje kot podjetje.
V našem primeru, kjer rezervirate počitnice z družbo, ki deluje kot posrednik in ima Licenco Gospodarske zbornice v Sloveniji s predpisi EU, smo dolžni dobiti 100% predplačilo od gosta, da lahko izdamo potni voucher.
Ta dokument, ki ga pošljemo našim strankam po elektronski pošti in po običajni pošti na njihov domači naslov, potrjuje, da je gost plačal celotni znesek za dopust, in s tem dokumentom je upravičen do ključev svoje počitniške hiške.
Mnogi gostje imajo ta način rezervacije dopusta na Hrvaškem raje, saj je njihov denar na varnem pri podjetju (vsako tako podjetje v EU pa mora za pridobitev licence imeti po zakonu sklenjenjo zavarovanje za primer insolventnosti, ki jamči za 100% gostovega vplačanega denarja, če bi podjetje v vmesnem času propadlo).
Na ta način je gostov denar varen, pa še potovati jim ni treba s kupom gotovine v žepu skozi celo Hrvaško in potem cel čas letovanja razmišljati o njem.
Poleg tega je integriteta naša najpomembnejša vrednota.
Naredili bomo vse za našo stranko in izpolnili vsako našo obljubo - brez kompromisov ali izgovorov! Četudi naredimo napako, jo priznamo in takoj sprejmemo korake, da zadevo popravimo. Nismo popolni, vendar poskrbimo, da je vaš dopust kar se da popoln.
Se sprašujete ali morate podpisati najemno pogodbo v fizični obliki? Odgovor se glasi ne.
Kadar rezervirate svoj dopust pri Biserih Jadrana, so Vam vse potrebne informacije glede najemne pogodbe na voljo na spletni strani in seveda preko neposredne korespondence preko elektronske pošte. Tako si prihranite potrebo po podpisu najemne pogodbe v fizični obliki. S predložitvijo Vašega predplačila, samodejno potrjujete, da soglašate s poslovnimi pogoji Biserov Jadrana in standardizirano najemno pogodbo lastnika nastanitvenega objekta.
Svojo rezervacijo (apartmaja ali aparthotela) lahko brezplačno odpoveste do 14 dni pred prihodom. V primeru, da odpoveste pozneje, bomo poskušali najti drugega gosta za vaše obdobje. Če nam uspe najti drugega gosta, vam bomo izdali voucher v višini nove rezervacije. Voucher lahko uporabite pri vaši novi rezervaciji.
Vse te lepe apartmaje in vile ob morju smo osebno doživeli, tam prespali in spoznali lastnike - ter se zaljubili v te lokacije! Zato ponudbe ni veliko, ker morajo apartmaji, četudi so na vrhunski lokaciji tik ob morju, izpolnjevati stroge kriterije. Vključitev v naš izbor lastniki vil ne morejo kupiti. Ker jih tako dobro poznamo, vam lahko iz prve roke podajamo naše osebne izkušnje, kar zmanjšuje možnost, da boste ob prihodu razočarani, na minimum.
Cel čas letovanja smo za vas dosegljivi na dežurni mobilni telefonski številki. Ko zgrešite trajekt, potrebujete zdravnika ali samo informacijo, kje se v Korčuli dobro je, smo za vas dosegljivi in vam vedno pomagamo, tudi ob vikendih ali večernih urah. Za nas niste samo številka. Zavestno smo se odločili, da ostanemo "majhni" in butični, zato da se lahko posvetimo izjemnemu odnosu do stranke.
Naši standardi za izbor hišk so zelo visoki. čez 95% vsega, kar se ponuja kot aartmaji na Hrvaškem, nas ne zanima. Od ostalih 5%, ki se jih odločimo obiskati, jih pa čez 70% pade na testu, ko jih obiščemo (čistoča, lastniki brez pravega odnosa, slaba kanalizacija, slabo vzdrževanje sicer lepega objekta, itd....). Nekatere slike so tako zavajujoče, da ob prihodu tja niti ne prespimo! Zato je to, kar tukaj ponujamo, res crème de la crème od namestitve na Jadranu.
Poleg apartmajev z dušo in vil z bazenom vam organiziramo najem čolna, privez za čoln v mestu letovanja, prevoz iz letališča do vile, podamo napotke o tem, katera konoba je najboljša v mestu ter kje je najbližji pediater ali veterinar. Prav tako vam svetujemo glede voznega reda trajektov in vam podamo priporočilo, kateri let morate rezervirati, da še ujamete zadnji trajekt na otok. Na Hrvaškem preživimo vsaj 4-5 mesecev vsako leto, zato vemo, kaj govorimo.
Naši napotki niso standardne turistične floskule. Skoraj vsaka informacija se začne s stavkom: "Ko sem bila jaz tam...". Kar vam povemo, 100% drži. Sovražimo olepševanja in zavajanja. Če vam je neznansko všeč nek apartma tik ob morju s skalnato plažo, imate pa majhnega otroka, vam bomo takoj povedali, da ta apartma ni najboljša izbira za družino s tako majhnim otročkom.
Preberite več