Istra za vikend

Oznake: Istria, luxury villa, luxury accomodation, istrian food, sports in Istria, Istra

Vse je v tem, da lahko izkoristiš večino svojega prostega časa in imaš še vedno nekaj trenutkov za sprostitev in uživajte v miru, ki ti ga nudi Mediteran. Istra ima veliko za ponuditi. Hedonistična kulinarična doživetija in trenutki miru ob plaži ali ob bazenu v hiši. Lahko napolniš baterije in se imaš odlično.

Naš delovni vikend se je začel z  zelo delovno soboto zjutraj, ko so ceste v Sloveniji napolnjene s turisti iz sosednjih držav, ki se peljejo proti Jadranskem morju. Mi smo ustanovili podjetje ravno zaradi njih. Želeli smo prenesti našo strast do Jadranskega morja in tega prelepega obalnega območja, našim gostom, občudovanje ki ga imamo do lokalnega prebivalstva in deliti to strast do Jadrana, ki jo skoraj vsakdo dobi, ko vstopi v Istro. To je Terra Magica, imenovano tudi Hrvaška Toskana. Ko se tudi naši gostje zaljubijo v Istro, potem si rečemo, da je naš glavni cilj dosežen.

Ekipa biserov jadrana je šla v hrvaški del Istre, v zelo majhno vasico Bonasini, kjer se nahajajo naše najljubše vile v Istri . Želimo si preživeti čim več časa tam, kadar nam naš natrpan urnik to dovoljuje, včasih je to le za vikend.  Do sedaj smo bili osredotočeni samo na Dalmacijo, zato smo se vsi strinjali, da je zdaj čas, da se zakopljemo še v lepote Istre in pogledamo kaj je najboljše kar nam lahko Istra ponudi. Tega smo se zelo veselili, saj imamo radi degustacije vina in hrane, šport ter raziskovanje naravnih lepot te posebne Istre.

Vile v vasici Bonasini so res pravi biser. Celoten resort šestih ekoloških vil prinaša tej majhni vasici življenje nazaj. Še navigacija jih je težko našla.

Ta razkošna in ekološka tri ali štiri sobna Kmečka Villa se nahaja v mestu, obkrožena pa je z bujnim zelenim podeželjem, kjer smo si vsi napolnili baterije. To je raj za sprostitev, z več kot pridihom luksuza vrženim v vilo.

Vseh šest vile, diskretno ločenih ena od druge, zagotavlja edinstveno nastanitev: okusna dekoracija in izvirna umetniška dela kažeta na to, da je vsaka podrobnost te vile premišljena in ustvarjena z ljubezijo in strastjo. Ločena dnevna soba je svetla in zračna z spalnim kavčem za dve osebi. Kuhinja nudi pravo veselje do kuhe, čeprav je na voljo zasebno catering, če si to zaželite. To smo storili tudi mi na dan našega prihoda. Pravkar ste prišli na ta mali raj na zemlji, in vse kar si želite storiti, je le umiriti se, razpakirati in se sprostiti ob bazenu. Tako da, ni boljšega načina za končanje tega dneva, kot z naročilom večerje na dom :) Počutili smo se tako ponosno, da smo tam ! :-) V jedilnici je osem stolov, in ponuja čudovit prostor za združitev in klepetanje ob koncu dneva.

Zunaj je velik bazen (mimogrede, bazen je zelo čist. Moral sem poklicati lastnika g. Damirja in ga vprašati kako mu to uspeva, in rekel je, da je to poseben Nemški sistem za čiščenje,  tako da tu ni nobenih kompromisov!)

Vendar bazen ni bil naš edini luksuz! Vsaka vila nudi poleg bazena še  zasebno savno, jacuzzi in fitnes; tako da bi bilo res težko se ne za spočiti in sprostiti :)

Dve terasi, ki jih ima vila, so kot nalašč za večerjo na prostem. Če boste našli motivacijo, da obiščete lokalni trg (poskrbite da si naredite zaloge sveže ribe, sadja in zelenjave!). Nato pa pripravite večerjo v čudovitem zunanjem žaru (mi nismo imeli te sreče, ker smo bili zaposleni z raziskovanjem območja in restavracij v bližini).

Sveti Vincent, ki se ponaša s čudovitim srednjeveškim gradom, je vreden obiska. Nekoliko dlje je očarljivo mestece Rovinj, katerga obisk je nujen, za ljubitelje umetnosti in hrane: ima obilo galerij in čudovitih restavracij!

Šest jih je, vsaka edinstvena, kolikor je to mogoče, z zasebnim bazenom, savno in jacuzzijem.. kaj več sploh dodati? No, lahko bi omenili, da je les pokrit z naravnim voskom in je naravne barve ter je edinstven v vsaki od šestih vil. Lahko vonjate vosek v notranjosti vile in sivke zunaj, ki je posajena okrog bazena. Z boksarsko vrečo, nekaterimi fitnes napravami, žarom, lepo teraso in bazenom je tu nekaj za vsak okus. No, tokrat smo imeli tam tudi posebne goste, iz Nizozemske, ki so prišli tja, da bi posneli svoj resničnostni šov . Bilo je super in zelo zabavno jih imeti v vasici Bonasini. Prišli so z dvema tovornjakoma, pripravljeni na vse.

Na naši prvi dan tam smo šli v narodni park Briuni, kjer je Tito preživeti svoje počitnice in imel nekaj protokolarnih obiskov. Odpeljali smo se od vasice Bonassini do Fažane, 15 minut vožnje do obalnega območja, kjer smo s trajektom šli na Briune. 30 €  na osebo stane vožnja s trajektom in vodenje. Po 15 minutah smo pristali na Briunih, kjer so  nas razdelili v 2 skupine. En del (" noseči del" ) je imel vodeni ogled z nekaj sprehodi in z ogledom železnice.. Midva sva najela kolesa za individualno turo. Moram priznati , da je kolo daleč najboljši način, da si ogledate narodni park in otok.

Začeli smo z muzeji, kjer je bil parkiran Titov Cadillac. Pogledati morate vse slike njegovih obiskov otoka in nekaj modrosti, ki jih je napisal o življenju. Voden ogled je zelo priporočljiv, če ne veste veliko o njem ali o otokih. Traja cca. 3 ure.

Zaradi zaščitenega statusa parka je veliko flore in favne na in okoli otoka ohranjene. 80 % parka je morje in le 20% zemljišča. Tam je majhen živalski vrt, ki si ga lahko ogledate sami. Tito je prejel te čudovite živali kot darilo od drugih predsednikov afriških držav. Med vožnjo s kolesom lahko vidite tudi ogromno jelenjadi in drugih živali, če ste vzeli snorkeling masko. Upoštevajte, da plavanje ni dovoljeno povsod, zaradi močnih tokov.

Kaj je bolje, kot končati dan z odlično večerjo v veliki restavraciji Vodnjanka. Ta se nahaja v mestu Vodnjan, le 10 min vožnje od naše vile v Bonasini. Vse, kar je tam ima dotik babice lastnika restavracije: od receptov do imen jedi. Njena energija je prisotna. Očarljiv lastnik in natakarji so polepšali naš večer z nekaj šale in veliko dobre hrane. Karkoli boste dobili na krožniku bo iz njihovega vrta ali od nekega domačina, ki mu zaupajo in ga poznajo. Poznajo pridelovalca vin, človeka, ki je nabral tartufe, in sami so nabrali zelišča ter večino jedi tisti dan. Od testenin do pršuta in sira.. Bil je raj na zemlji.

Poskusili smo samo vse predjedi, ki so jih imeli. In s tem nismo naredili napake. Morate poskusiti njihovo Malvazijo in Terran. In da ne pozabimo na sladice. Poskusite vse.  So brez moke in dodatkov. In če je mogoče, storite to ob sončnem zahodu s sladoledom z olivnim oljem (da, prav ste prebrali). Popolno!

Naslednje jutro je bila za naš del ekipe planirana krajša istrska pot s kolesom. Obstaja veliko MTB poti in neskončnih cestnih kolesarskih stez, skoraj brez avtomobilov - in to v sredini julija. Posebnost Istre je mreža vaških povezovalnih cest, medtem ko je ves promet na glavnih cestah.To je bila krajša vožnja od Bonnasini proti Barban in nazaj do Svetivincenat . Dobre 1,5 h vožnje, s prečkanjem adrenalinskega parka Glavani, in skoraj dotikajoše mimo slikovitega kanala Rakalj. Na tisoče metuljev, sivke, sončnic, praznih cest in še in še..bo poskrbelo za to, da bo ta vožnja nepozabna.. In najboljše od vsega je,da karačunali na pomoč domačinov. koli boste potrebovali, vedno boste lahko rje vse, kar boste potrebovali , bodo domačini vam pomaga vso pot . To je odlična vožnja za zjutraj, preden vzide sonce.

Popoldne nas je popeljalo v Rovinj, kjer smo plezali na rimskem kamnolomu. Nahaja se v ohranjeni parku Punta Corrente (Zlati rt ), le 10 minut hoje po lepih plažah parka. Le 20 m od morja se nahaja ena od naših najljubših točk za prosto plezanje. Lahko imate inštruktorja in se preizkusite v svojem prvem prostem vzponu. Izkušnje niso potrebne.

personal-photo-6

Po vzponu, ko začne sonce padati v morje (ne zamudite tega) se vrnite nazaj v mesto.

Šli smo v Veli Joža v starem mestnem jedru. Enostavne in okusne morske specialitete, kjer sta predjed hobotnica in dnevna riba priporočljiva izbira. Njihova odprta Malvazija je tako enostavna in osvežujoča v vročih poletnih dneh. Sem omenil notranjost restavracije? No, lahko bi preživel cel teden ob odkrivanju vseh starin tam...

Rovinj je  res krasno mesto, kot nalašč za obisk v vseh letnih časih, z veliko možnostmi za šport (z našimi partnerji iz Adistra organiziramo izlete s kajakom, kolesarske ture, plezanje in vodeno snorkljanje in potapljanje z najetim čolnom).

Naš zadnji dan smo preživeli v Pršutarni v Vodnjanu. Tam izdelujejo pršut in odlično oljčno olje. Lastniki so res prijazni, da niti ne omenjam njihovih izdelkov. Priporočamo olivno olje s sivko, svinjsko prato in kozji sir. Ne pozabite združiti tega z rdečim vinom.

Nato smo se odpeljali 30 km severno do vinogradništva Matošević  v bližini Limskega kanala. Njihov mednarodni ugled je zelo velik in njihova Malvazija zelo priporočljiva.. S tremi ženskami okorg sebe sem bil neodločen o najboljšem, zato bom odločitev o tem, kateri Alba (njihova blagovna znamka za malvazijo) je najboljša, prepustil vam.

Želeli smo obiskati še zaliv Rakalj na vzhodni strani Istre, ampak nam je preprosto zmanjkalo časa za to. Slišali smo da je razgled neverjeten ter da je restavracije svetega Nikole vredna obiska. To si bomo morali pustili za naš naslednji obisk.

What to expect from our passionate service?